Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion…

5 01 2008

ilgili yazının güncel hali için lütfen

http://www.sadullahkeles.com/2008/01/05/timeout-expired-the-timeout-period-elapsed-prior-to-completion/

adresini ziyaret ediniz..

Sql Server’a bağlanmaya çalışırken”Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding. (Microsoft SQL Server, Error: -2)”

şeklinde bir hata mesajı alıyorsanız sebebi Sql Serverin kurulu olduğu makinedeki FireWall un bağlantı isteğini geri çevirmesi olabilir. FireWall ayarlarınızı kontrol edin.

Not : Sql server başka makinede kurulu ve siz ağ üzerinden bu makineye ulaşmak istiyorsanız ve ağ yavaş veya trafik yoğun ise yine böyle bir hata ile karşılaşabilirsiniz. bu durumda connection stringinizde connection time out süresini artırarak problemi giderebilirsiniz.


İşlemler

Information

16 responses

20 03 2009
hehe

sado , olum böyle bir problem yaşıyorum , yazıyo okudum , kim lan bu dedim , bir baktım bizim sado :))

14 04 2009
Ahmet Remzi EKMEKÇİ

Kanka bilgilerini bizimle paylaştığından dolayı sana teşekkür ederim yanlız; timeout parametresini sorgumuzun neresine koyucağımızı belirten örnek bir sorgu verseydin daha iyi olurdu.

14 04 2009
Sadullah KELEŞ

connection stringine “connect timeout=45” gibi bir değer ekleyebilirisin.

16 05 2009
hakan

Abi peki connection stringine nerden değişircez bana yardımcı ola bilirmisin ???

22 05 2009
Sadullah KELEŞ

connection stringine bir üst mesajda yazdığım bölümü eklemeyi denedinmi?

7 10 2009
jevi

merhaba ;
sql error 40 ve error 2 hatası veriyor ne yapmam lazım ??
teşekkür

7 10 2009
Sadullah KELEŞ

sql server servisinin çalıştığından emin olun, gerekiyorsa dinlediği portu kontrol edin(normalde 1433 ü dinler), sql server configuration manager dan uzak bağlantı ayarlarının yapılıp yapılmadığını kontrol edin.

14 04 2010
Yus

An error occurred when attaching the database(s). Click the hyperlink in the Message column for details.

bu hata mesajı karşısında ne yapabilirim. Veritabanının izinlerine tam yetki veriyorum fakat gene olmuyor

21 11 2010
mavi

açılışta Your SQL Server installation is either coorup or has been tampered with (unknown package id). Please uninstall then re-run setup to correct this problem.

21 11 2010
mavi

bilgisayarımdan silmeme yardımcı olabilirmisiniz lütfen

21 11 2010
mavi

yardım ederseniz sevinirim

21 11 2010
Sadullah KELEŞ

sql ile ilgili tüm servisleri durdurup program ekle kaldırdan kaldırabilirsiniz

4 07 2011
Çağdaş İlhan

Merhaba Sadullah bey,
Konu başlığıyla alakasız olucak biraz,affanıza sığınırak sorumu buraya yazıyorum
“Could not complete cursor operation because the set options have changed since the cursor was declared”
Sql2000 de çalışan procedure 2005 de bu hatayı veriyor. Cursor oluşturduğum tabloyu cursor içinde update ettiğim için olabiliceğini düşünüp cursor selectimi önce bir temp çıkıp cursorumü o tempden declare ettim fakat fayda etmedi.Verebileceğiniz tavsiyeler varsa çok sevinirim.
İyi çalışmalar.

22 09 2011
elif suzan karakuzu

merhaba sql server 2008 yüklüyorum günlerdir uğraşıyorum ama olmuyo hep
performance counter registry hive consistency failed:
Performans sayaci kayit defteri kovani tutarlilik basarisiz oldu diyor ve kayır defterini program indirip tarattım yine düzelmedi yardımcı olabilirmisininiz

27 09 2011
Sadullah KELEŞ

yüklemeye başlamadan önce eski kurulum dosyalarını, klasörlerini, registery kayıtlarını felan bir temizlmeyi deneyin bu işlem öncesinde sql server servisi çalışıyormu bir kontrol edin. daha önce görmemiştim bu hatayı ama sanki regedit te kalan kayıt lar yüzünden böyle birşey yapıyor gibi.

27 12 2012
Mehmet Emin GELMEDİ

Sadullah bey,Teşekkürler

Bir Cevap Yazın

