“make sure the application for the project type (.csproj) is installed” Hata Mesajı

23 05 2007

Visual studio kurulumunda C# desteğini seçmemişseniz bu hatayı almanız normal. C# kullanabilmek için kurmuş olmanız gerekir🙂 ama benim yaptığımı gibi “ben kurdum ama sonra .netkkurulumklasörü\VC#\VCSPackages adresindeki csproj.dll dosyasının ismini değiştirme salaklığını yaptım! ” diyorsanız yapmanız gereken şey  visual studio 2005 command prompt u (başlat-> programlar->microsoft visual studio 2005->visual studio tools altında) çalıştırıp komut satırına “devenv/resetskippkgs” yazıp enter a basmakmış🙂 az önce öğrendim. Umarım ihtiyacınız olmaz.


İşlemler

Information

2 responses

24 04 2009
kadir

merhaba,

sanırım problem visual studio nun yeni versiyonu olan 2008 e ek bir özellikten kaynaklanıyor .sln çift tıklamak yerine visual studio yu açıp open project dediğimizde .sln dosyasını açtıktan sonra ufak bi proje conveter wizard çıkıyor o projede gerekli gördüğü yerlerde ev güncellemeler ve değiştirmeler yapınca sorunsuz şekilde açılıyor , kolay gelsin…

25 04 2009
Sadullah KELEŞ

ben bu problemi 2005 üzerinde yaşamıştım, sanırım problemlerimizin kaynakları farklı. demekki senin durumunda da aynı hatayı veriyor, bilgi için teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

