Error: Directory Listing Denied

27 03 2007

ilgili yazının güncel hali için lütfen

http://www.sadullahkeles.com/2007/03/27/error-directory-listing-denied/

adresini ziyaret ediniz..

Sayfanızı yayınlamaya çalıştığınızda ” Error: Directory Listing Denied. This Virtual Directory does not allow contents to be listed.” şeklinde bir hata alıyorsanız ; öncelikle default sayfanızı yüklediğinizden emin olun(projenizi yaparken kullandığınız başlangıç sayfanız). Eğer başlangıç sayfanızı server a yüklediğinize eminseniz hata muhtemelen sizin ana sayfanızın serverda belirtilmiş ana sayfa isimlerinden farklı olması olabilir. Server lar genelde başlangıç sayfası olarak default.aspx yada index.aspx (htm,html,php,asp…) isimlerini vermişlerdir. Sizin başlangıç sayfanızın ismi bu isimlerden farklı ise yukarıda belirtilen hata mesajını alırsınız. yapmanız gereken şey server kontrol panelinizde ana sayfa isimlerinin arasına kendi sayfanızın ismini eklemek yada projenizde başlangıç sayfasının ismini yukarıdaki isimlerden biriyle değiştirmektir (ikinci seçenek problemlere yol açabilir. öncelikle birinci yolu deneyin)


İşlemler

Information

6 responses

25 03 2008
CyRaWarrior

yazı epey bi eski ancak sitenizi güncel tuttuğunuzu ve sorumu göreceğinizi umuyorum.

IIS inetpub ta bu ayarı nasıl yapacağız, açıklarsanız çok iyi olur.

başarılar.

25 03 2008
Sadullah KELEŞ

vista işletim sistemi için yönetimsel araçlar->hizmetler den iis i açtıktan sonra iis alanında varsayılan bölümünden yapabilirsin. diğer sistemlerde tam olarak nerde olduğunu hatırlamıyorum, ama akşama bakar yazarım.

10 06 2009
University

Hocam şimdi benim bir asp ile hazırlanmış site var. Bunu yayınlamaya çalıştık. Ancak yukarıda yazılı olan hatayı verdi. Anasayfa ismi default asp. Yani hiçbir sorun olmaması gerekiyor. Acaba neden olabilir?

4 05 2010
JACK

YA HOCAM BİSE DİCEMDE BN SİTEMİ 7HOST DAN KURDUM AMA NASIL TASARLICAM SİTEYİ BNİM EMAİLEE ACTİVASYON K0DU FALAN GELDİ AMA NASIL YAPICAM Bİ YARDIMCI OLURSAN ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN SAOLL😀 ÇOK GEREKLİ AMA:D

22 09 2011
serdar ozgelen

YAZDIKLARINIZLA HIC BIR ALAKSI YOK … KACTANE GRIS DOSYASI YAZARSAN YAZ SORUN CIKARMAZ VARSAYILAN OLANI ALIR FAKAT BENDE SORUN AYNISI VAR BU YONTEMLERLE DUZELMEZ..

22 09 2011
Sadullah KELEŞ

yazıda olası problemlerden biri belirtilmiş ve bir çözüm yolu gösterilmiştir, bildiğiniz başka problem veya çözüm yolu varsa yazabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: