GridView de Sayfalama

12 03 2007

Eğer kod içinde doldurduğunuz GridView nesnenizde sayfalama yapmak istiyorsanız GridView nesnenizin PageIndexChanging olayında şu kodu yazmanız gerekir.

protected void GridView1_PageIndexChanging(object sender, GridViewPageEventArgs e)
{
GridView1.PageIndex = e.NewPageIndex;
}

Eğer kod içinde veritabanından bilgilerin nasıl getirildiğini bilmiyorsanız öncelikle şu yazıyı okuyun

https://sadullahkeles.wordpress.com/2007/03/12/gridview-i-kod-icinde-doldurmak/


İşlemler

Information

6 responses

17 07 2007
oğuzcan

öncelikle çok faydalı bir site hazırlamışsınız.c#’a yeni başladım.Access veri tabanını kullanıyorum.Kayıt ekleme,kayıt silme işlemlerini yapamıyorum.Yazıları da okudum ama çok birşey anladığımı söyleyemem.Bana yardımcı olabilirmisiniz.Çok teşekkür ediyorum. oguzdoga@hotmail.com

24 07 2007
Sadullah KELEŞ

Oğuzcan yazdığın kodları görsek daha kolay yorum yapabiliriz🙂 yazdığın kodları yada kurduğun mantığı csharpnedir.com yada ceturk.com forumlarında sor bizde ordan takip edelim. kolay gelsin
not : bu arada mesaj için biraz geç kalmış olabilirim ama malumunuz askerim😛 hava değişimlerim olmasa bilgisayar başına geçme fırsatı bulmıycam nerdeyse🙂

30 09 2009
Günlük Haberler

Teşekkürler…

26 04 2010
mrblackman

teşekkürler… Basit ve açıklayıcı olmuş…

4 08 2010
kurti

şimdi kolay bir mantık ile gridview ile sayfalama işlemi yapılıyor ama şunu sormadan edemicem gridview ile sayfalamamda 1 adet dropdown var sadece istediğim ürünleride getiriyorum ve sayfalamasınıda yapıyorum ama 2 sayfaya geçtiğimde ilk sayfa yüklendiğinde olan ekrana geri dönüyor bunun önüne nasıl geçicem

5 08 2010
Sadullah KELEŞ

muhtemelen load olayındaki kodları if(!IsPostback){} bloğu içine almamışsınızdır.

Bir Cevap Yazın

