Ben Geldim :)

10 03 2007

veeee işte yeni bir blog sahibi olma girişimim🙂 eminim bir gün benimde güzel bir blogum olacak ama nezaman diye sorarsanız cevap : bilmem🙂 . Aslında pek vaktim kalmadı 31 Martta askerim 12 Nisanda teslim olacağım sanırım ama olsun başlangıcı yapalım🙂

Bu blogu hazırlamaktaki asıl amacım Türkçe kaynak miktarını artırmak. İnternette araştırma yapan herkes bilir İngilizce kaynak sayısı Türkçe kaynak sayısının en az on katı. hatta bir örnek vereyim geçen gün “C# örnek” diye bir arama yaptırdım 231.000 sonuç geldi bu aramanın ingilizce olanındansa yanlış hatırlamıyorsam 2.100.000 sonuç geldi🙂 sanırım biraz tembel bir toplumuz yada çok bencil insanlarız bilgilerimizi kimseyle paylaşmak istemiyoruz🙂 . halbuki bizim için pek önemli olmayan bir bilgiye ulaşmaya çalışan birçok insan olabilir. neyse demek istediğim herkes elinden geldiğince bildiklerini paylaşmalı hem böylece yanlış bildiğimiz şeyleri düzeltme şansıda yakalamış oluruz🙂 hem belki şu anda görüşemediğimiz arkadaşlarımızı bu tip sayfalar sayesinde bulabiliriz . deprem sonrası neyazıkki arkadaşlarımın çoğuyla görüşemedim belki onlardan biri bir gün google da ” Sadullah KELEŞ ” yazar ve bu sayfayı bulur😛

Bu blogun içeriği ne olacak peki? büyük ihtimalle programlama dilleri, veri tabanları, ileriye dönük muhtemelen serverlar ve tabiki askerlik😛 yakın bir gelecekte askerlik konusunuda da bilgi sahibi olacam ozaman onları da paylaşırım ihtiyaç duyanlar olabiliyor kendimden biliyorum🙂 bu arada sizden gelebilecek tekliflere de açığım tabi🙂 olmasını istedikleriniz yada paylaşmak istediğiniz konular varsa bana mail atın bende gerekli düzenlemeyi yapayım🙂 .

yazdığım yazılar sağ taraftaki menüde görünüyor. yorumlarınızı, eksik veya yanlış olan yerleri bildirirseniz sevinirim. yardım edicez derken yanlış bişeyler öğretmeyelim🙂 şimdilik bu kadar🙂 yeni bir yazıda buluşmak üzere hoşçakalın


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

